15.06.2016

#17 (Holidays So Close)



I tak oto minęło już prawie 10 miesięcy roku szkolnego 2015/2016. Osobiście mogę stwierdzić, że czas ten będę wspominać z uśmiechem na twarzy. Choć wiele osób uważa drugą klasę gimnazjum jako zdecydowanie trudny okres, pełen nauki i zamartwiania się o oceny, ja określę go mianem jednego z łatwiejszych. Bez większych starań uzyskałam średnią najlepszą w mojej "historii". Pozostaje trzymać kciuki, aby ostatnia klasa tej szkoły oraz całe liceum minęło mi równie dobrze i bez problemów.
Szkoła szkołą, ale co z wakacjami? Wyczekiwanymi przez cały ten czas? 
Bez większych planów.
Przede wszystkim chciałabym spotkać się z wszystkimi osobami, z którymi powinnam już zrobić to dawno. Pomimo wielu weekendów, czasu okazuje się za mało.
Lato co roku wiąże się u mnie z poznawaniem wielu nowych osób, mam nadzieję, że również w tym się nie zawiodę. Dwutygodniowy obóz wydaje się być idealną okazją do spełnienia tego podpunktu.
Słowami piosenki Remady&Manu-L: "I'm gonna celebrate the best time of the year."
Dla mnie te wakacje będą momentem przełomowym w życiu, ale czy w pozytywnym sensie? Okaże się. Na razie jestem sceptycznie nastawiona.




Pozostawiam was z czarem oraz garstką wspomnień wakacji 2015 i pytaniem: jak wyglądają wasze przygotowania i plany na lato?












13 komentarzy:

  1. Zgadzam się, nie było aż tak źle w 2 κlasie :) trzymam kciuki za wakacje 2k16! www.dlifebook.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę na pewno do Krynicy, Stegny i koncercik Riri <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę sie już doczekać wakacji!
    Piękne zdjęcia!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany na wakacje jeszcze cały czas się zmieniają, ale niecierpliwie wyczekuję już tych wolnych dni ^^ Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście ten rok bardzo szybko zleciał,cudowne zdjęcia z 2k15 ;)
    ja nie mam niestety żadnych ciekawych planów ehh
    zapraszam do mnie :) julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Wakacje już prawie..odpoczynek i zabawa nadchodzą :D
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Na chwilę obecną staram się przygotować moje ciało na wyjście na plażę :D

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotki!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji! Ten rok był bardzo ciężki dla mnie, oby kolejny był łatwiejszy :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra fotki! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń