16.03.2016

#16 (fifteen)


"Keep calm and be crazy, laugh, love and live it up 
because this is the oldest you've been and the youngest you'll ever be again."

I tak oto minęło 15 lat mojego życia- szybko. 
Niewątpliwie stwierdzam, że były to bardzo udane lata. Wiele obozów, dłuższych i krótszych wyjazdów. Wspaniali przyjaciele. Większe i mniejsze sukcesy, które za każdym razem niezwykle cieszyły.  Zawody, osobiste rekordy. Spełnione marzenia. Zmieniający się gust i zainteresowania. Wegetarianizm, sporo kebabów. Upadki i wzloty. Nowa szkoła. Trochę biegania, tańczenia, przede wszystkim dobra zabawa.
Choć wydaje się, że przeżyłam już wiele, wiem że to dopiero rozgrzewka. Przede mną trudne wybory, słodka szesnastka, czy zobowiązująca osiemnastka. Potem studia, rodzina... Dlaczego ten czas tak szybko leci? Wydaje się że jeszcze wczoraj narzekałam na sprawdzian z przyrody czy brak nowych odcinków ulubionego serialu "Hannah Montana". Nie mam żadnego pomysłu na przyszłość. Mieszam się między wieloma kierunkami czy zawodami. Sama nie wiem co przy wyborze pracy będzie dla mnie najważniejsze. Przede wszystkim w życiu nie chcę się nudzić...i to chyba tyle. W końcu jesteśmy młodzi, za parę lat drobne potyczki będziemy wspominać z uśmiechem na twarzy. Beztroskie lata spędzone w gronie przyjaciół, osób które potrafią cię zawsze rozśmieszyć i pocieszyć w trudnych chwilach. To właśnie oni powinni być najważniejsi, w czasie gdy jesteśmy nastolatkami popełniającymi wiele błędów. 


15 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego co najlepsze kochana
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! ;)
    Masz rację czas tak szybko mija... blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czas tak szybko leci :")
    Mój blog-klik ♥
    Za obserwacje i komentarze bardzo dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj <3
    To jest chyba najlepszy wiek. Doświadczasz wszystkiego i w sumie jak na czasy bo potem jedynie co może być to ludzie z głowami w telefonie jeszcze częściej ;<
    no ale taki wiek. Więc jeszcze raz naj naj i abyś wytrwała z blogiem :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione stoo lat ! :) Masz rację czas tak szybko leci... :)

    Zapraszam Cię do mnie na KONKURS, do wygrania EOS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego! (spóźnione, ale są haha)
    Czas niestety strasznie szybko leci. Najgorsze jest to, że kilka lat temu chciałam być starsza, a teraz oddałabym wiele żeby być młodsza. Niektóre zainteresowania zacząć szybciej, nad którymi się bezsensownie zastanawiałam
    pozdrowionka. przy okazji zapraszam na mojego snapa: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też już niestety minęło 15 lat :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! Ja też uwielbiałam Hannah Montana, a już duet Jackson i Rico to w ogóle! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :)
    Mi w niedługim czasie minią 22 lata - teraz to czas dopiero szybko leci.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/04/olejek-z-pestek-truskawek.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie piszesz ! Zdjęcia na blogu bardzo estetyczne :)
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat!
    I zdrówka, szczęścia, pomyślności
    prawdziwych przyjaciół
    i miłości :D

    OdpowiedzUsuń