26.01.2016

#15 (Make Your Dreams Come True)


Postanowiłam zadać kilku osobom jedno proste pytanie.
Czym są dla ciebie marzenia?


Odpowiedzi jak widać, były różne. Powiedziałabym, że skrajne. A dlaczego? 
Przede wszystkim każdy z nas jest inny. Stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko, bądź marzeniami nazywamy rzeczy "przyziemne". Dla jednych definicja tego słowa to coś wręcz niemożliwego, a dla innych coś do czego trzeba dążyć, trzecie grono nazywa tak przedmiot, na który od dawna odkłada pieniądze do swojej różowej świnki z dziurką u góry. Do jednej grupy zaliczymy wyjazd do Paryża czy Włoch, dobrze płatną pracę, najpopularniejszy model sneakersów bądź Hanię z drugiej B. Tak, naszym pragnieniem można też nazwać osobę, a raczej uczucia i chwile z nią związane. Przykładowa Hania z drugiej B jest marzeniem Antka z drugiej C, a raczej ich spełnieniem, od kiedy zatańczyli razem po raz pierwszy podczas połowinek. A po czym to rozpoznamy? Po szerokim uśmiechu na jego twarzy, róży leżącej na krześle dziewczyny i lekko spoconych dłoniach chłopaka. 
A czym są dla mnie? Szczęściem. Momentem na który czekamy od dawna, lecz nie zawsze robimy cokolwiek w jego kierunku. Marząc o napisaniu własnej książki, siedzimy przed konsolą zamiast poruszyć wyobraźnią i odpalić Worda. Czekamy aż wszystko samo się zrobi, a warto czasem zaryzykować.
Jakie są moje marzenia?
Wolę o nich nie mówić, bo wtedy podobno się nie spełniają. 
Zdradzę wam tylko, że jedno spełniłam w zeszłym roku, kiedy po raz pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni) zobaczyłam na żywo ekipę swojego ulubionego programu- Top Gear. Clarkson, Hammond i May na żywo okazali się być równie zabawni co na ekranach telewizorów. Podobno najlepszym momentem w życiu jest zamienianie pragnień w rzeczywistość, a ja patrząc wstecz do 24 października mogę to tylko potwierdzić.








14 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało Ci sie spełnić jedno marzenie ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post jeszcze żaden inny wpis mnie tak nie wciągnął obserwuje i zapraszam do mnie do obserwacji http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post :)
    obserwuje i licze na to samo :D
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest dążyć do jakiegoś celu, bo gdy uda nam się coś osiągnąć mamy większą motywacje do dalszego działania ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze dążę do swojego celu, do spełnienia marzeń, bo wiem, że mogę tylko zyskać, nie mogę nic stracić! Jak coś mi się udaje to mam wieeelką satysfakcję i większą motywację, bo wiem, że marzenia się nie spełniają - a właściwie ja je spełniam!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne w marzeniach jest to, że każde są inne. Tak jak napisałaś; ktoś chce, być z jakąś osobą, a inni chcą wyjechać.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze trzeba wierzyć w siebie i w to, że nam się uda!
    Super, że Tobie udało się spełnić marzenie. :)
    Obserwuję :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ze udało spełnić Ci sie jakieś marzenie! ;)

    Zapraszam do siebie, moze masz jakieś pytania na ktore z chęcią odpowiem: http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze wierzę w siebie, mimo wszystko :)
    Post bardzo ciekawy! Fajnie że tobie udało się spełnić marzenie ;)
    Zapraszam do siebie, obserwuję
    niespotykanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dużo marzeń do spełnienia i myślę, że przynajmniej połowę z nich uda mi się spełnić ;)
    obserwuję.

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wierzę, że marzenia się spełniają ;))
    ciekawy post!

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że udało Ci spełnić marzenie :)
    mam wiele marzeń, nietóre się już spełniły, ale te większe nadal czekają :))
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń