07.04.2015

#11 (Mix)


Cześć i czołem!
(Madzia zmieniła powitanie? Co to się dzieje?)
Blog za dokładnie 12 (a nawet już 11 dni) będzie miał rok- to się dzieje.
Postanowiłam więc napisać jakiś krótki post i uwaga, wraz z nim pojawi się sporo zdjęć, które jakoś nie zagościły na blogu z powodu mojego lenistwa mimo, że taki był głównie zamiar ich robienia.
Chciałabym podziękować wam za ten rok:
 -za obserwacje, które mimo małej ilość pokazują, że ktoś zechciał pokazać swoją obecność tutaj;
- za wejścia, które ukazują jak wiele osób zainteresowało się tym co się kryje pod maggielissima.blogspot.com;
- za komentarze, które dają dużego kopa do pracy;
- za wszystkie wiadomości które piszecie do mnie na asku, facebooku czy nawet sms'em pytając o kolejny post.
Krótko mówiąc, cieszę się, że mam dla kogo i gdzie pisać. 
Cieszę się, że mogę trochę "wyżyć się pisarsko".

Dziękuję.
















35 komentarzy:

  1. o moja kochana <3 nie ma za co :* no powiem Ci, jako 'najlepszy ' recenzent, że pościk 11/10. Zdjecia są meega, ale i tak najpeszy jest osioł ! :)
    zapraszam cię --> http://dlifebook.blogspot.com/2015/04/pracowity-wieczor.html
    Oby jeszcze więcej takich lat !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Życzę wytrwałości i sukcesów w bloggowaniu :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wytrwałosci, mój blog we wrześniu będzie miał dwa lata :)
    fajne zdjecia, pozrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne zwierzaaki :D
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne konie, zdjęcia wspaniałe !
    Chętnie dołączę się do akcji wspierającej schroniska, nie mogę patrzeć na to w jakich warunkach żyją te biedne zwierzęta...

    Obserwuję :*
    Wpadnij do mnie, poczytaj, skomentuj, obserwacja też mile widziana :D
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, gratuluję osiągnięć i życzę kolejnych udanych rocznic :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia ;) bede wpadać częściej i życzę energii do dalszego pisania :)
    Dziękuję za komentarz u mnie juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne zdjecia. Gratuluje rocznicy! Ja swojego bloga pisze juz z 4 (?) lata, ale z baardzo dlugimi przerwami, wiec to wlasciwie zadne osiagniecie :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości!
    Śliczne zdjęcia :)

    Jully-Blog [KLIK]
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia :D

    http://marta-maartuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :). Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy ! Gratuluję :) Super mix zdjęć :)
    Jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie i jeżeli Ci się spodoba to możesz zaobserwować <3 Ja się z wielką ochotą odwdzięczę ! Tutaj masz link : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, juz roku dobijasz, no ładnie ♥

    www.sali-pno.blogspot.com
    ☻☻Snapchat: Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey

    Gratuluję wytrwałości.
    Mam dla ciebie propozycję, lecz nie mogę znaleźć twojego e-maila.
    Gdybyś mogła podać mio go w odpowiedzi do tego komentarza to byłabym wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Alex z blogu wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na maggielissima@gmail.com

      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Hey

    Gratuluję wytrwałości.
    Mam dla ciebie propozycję, lecz nie mogę znaleźć twojego e-maila.
    Gdybyś mogła podać mio go w odpowiedzi do tego komentarza to byłabym wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Alex z blogu wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjecia :) Gratuluję roku i życzę jeszcze owocniejszej pracy :) Ku motywacji zostawiam obserwację, pozdrawiam ciepło :*
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roku na blogu i życzę dalszych sukcesów! :*
    Świetne zdjęcia ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne zdjęcia:*
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spoko post! xxxxxxxxx
    Obserwuje!
    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialnie napisane, bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Będę tu częściej zaglądać, bo twój blog jest naprawdę wyjątkowy! ♥

    Zapraszam :)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post i ładne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia!
    Życzę dalszych sukcesów blogowych <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń