08.03.2015

#10 (My Mustache)


„Nazywam się Charlie Mortdecai. Lubie sztukę, pieniądze, sprośne dowcipy i alkohol. Bardzo dobrze mi się wiedzie...”

Na początek chciałabym w pełni polecić film z którego pochodzi powyższy cytat, a mianowicie "Bezwstydny Mortdecai". Film przezabawny, z kolejną świetną rolą Johnego Deppa (może ktoś pamięta jak w pierwszym poście wspomniałam o tym jak bardzo go lubię). Właśnie z tą rolą wiąże się tytuł oraz moja sukienka. 

A teraz przejdźmy do setna sprawy- drogie panie, zdrowia, szczęścia i przede wszystkim uśmiechu na twarzy. Pokażmy, że do płci pięknej świat należy.
Najważniejsze żeby się nie poddawać.
Dążyć do wcześniej obranego celu, nie zważając na wszystkie przeszkody stojące nam na drodze.
Dzięki tym przeszkodom skaczemy coraz wyżej.
Pokazujemy na co nas stać.
W wielkim stylu pokonujemy doły, które kopią pod nami inni ludzie.
Z gracją przeskakujemy kłody, które pod nogi rzucają nam pozorni przyjaciele.
Pewne siebie przechodzimy nad ścianami, które mają pokazywać granice naszych możliwości.
Cofniesz się o parę kroków?
Potraktuj to jako rozbieg.
Nabierz rozpędu aby wygrać ten wyścig.
Wygrać wyścig swojego życia.
Po prostu pokaż na co cię stać.

Powodzenia kobitki w spełnianiu marzeń!:)

sukienka- Niumi// buty- Simple

25 komentarzy:

  1. Gwiazda ! Śliczna sukienka zdjęcia też! Wreszcie się doczekałam :) www.dlifebook.blogspot.com daje 10/10 hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ;* pozdrawiam i zapraszam do mnie nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka ;* pozdrawiam i zapraszam do mnie nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Johny'ego Deppa :)
    Świetna sukienka
    Super zdjęcia :)
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u nas :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szukałam własnie ostatnio jakiegoś filmu, który umiliłby mi ponury wieczór, więc spadłas mi nieba z tym postem, z chęcią obejrzę ten film :D

    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratę i czerwonymi ustami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go obejrzyć <3
    Hey , kochana masz bardzo estetycznego bloga! a zarazem pięknego !
    Piszesz bardzo ciekawie więc ,życzę dalszych sukcesów <3 <3
    Co powiesz na wspólną oberwacje ?
    Fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza! <3
    Miłego weekendu kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna stylizacja i zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywny i motywujący post. Johnny Depp potrafi powiedzieć piękne słowa :))
    wspaniała sukienka!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywna notka . Śliczne zdjęcia : ) . Pozdrawiam !

    Proszę o kliki w link sukienki , w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/sukieneczka-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjecia kochana :**

    fajny blog :)


    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely dress =)

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo twój strój.
    Ja też bardzo lubię Deppa a zwłaszcza w filmie Mroczne Cienie. Polecam go bardzo gorąco :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Deppa, a tego filmu jeszcze nie oglądałam. Na pewno w weekend nadrobię *-*
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka prześliczna sukienka:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny cytat i sukienkaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ?
    Daj znać u mnie :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo oryginalna sukienka :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń