14.01.2015

#9 (It Was a Good Year)


Hey!
Po długiej nieobecności przychodzę do was ze spóźnionym podsumowaniem roku 2014.

Ten rok bez zawahania nazwałabym dobrym. 
Niektórzy odeszli, jednak na zawsze pozostaną w moim sercu. 
Niektórzy przyszli i w tym sercu zamieszkali.
Niektórzy namieszali mi w głowie.
Niektórzy zachowali się w taki sposób, że z mojego życia zniknęli.
Niektóre chwile zapamiętam na zawsze.
Chciałabym podziękować tym dzięki którym te chwile były takie ważne.
Tym, którzy sprawili, że na mojej twarzy zawitał uśmiech.
Wszystkim i każdemu z osobna.
Bo to ważne, żeby o przyjaźni nie zapominać.
Dzięki nim ten rok był taki wspaniały.
Żałuję kilku kłótni, głupich wyborów.
Cieszę się z sukcesów.
Ten rok zmienił wiele.
To był dobry rok.

Oto moje podsumowanie 2014 roku.


35 komentarzy:

  1. Hej dzieki ze wpadłaś na mojego bloga :)
    A ty masz super bloga na pewno bede wpadała częściej :)

    thepolishgirlsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku chcialabym miec kontakt z konmi tak czesto jak ty, to niesamowite :)

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Fajna notka czekam na kolejną
    Co powiesz na wspólną obs ;) ja już
    zaczęłam liczę na rewanż
    zapraszam do mnie i pozdrawiam,cieplutko
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że rok serio był udany, ale życzę żeby ten był jeszcze lepszy :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/coincidence-i-dont-think.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wspomnienia i podsumowania nigdy nie jest za późno ;)

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia
    jeśli chodzi o podsumowania to lepiej późno niż wcale

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super! i mam nadzieję, że następny rok przyniesie coś nowego, dobrego :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka:)
    Życzę, aby ten rok przeniósł dużo szczęścia

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super filmik ;) kocham konie !

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com
    Może masz ochotę na mini konkurs? Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne koniki ♥ pozdrawiam i bede zaglądać
    obs za obs ?
    http://paulaandherlife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik cudowny ;)
    Konie <3

    http://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny filmik ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com są już wyniki konkursu! sprawdź czy wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny filmiki. Z koniami mam niestety nie miłe wspomnienia, ale to cudne zwierzaki ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te zwierzęta, mimo, że od paru lat nie mam z nimi kontaktu z powodu pewnych problemów. Ale trzymaj tak dalej! :)
    ____________________________
    Obserwacja za obserwacje? :)
    Zacznij, a odwdzięczę się!

    http://liarsbyzara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy post, fajnie piszesz ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne podsumowanie :) Lubie tego typu posty.
    Obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post jak i filmik:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oby ten rok był jeszcze lepszy ;)

    our-place-is-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Może wspólna obserwacja? Ja już, a ty? :* http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia? swietne! a notka bardzo przyjemna w czytaniu..czekam na notke z inspiracjami:)
    + mam prośbę, klikniesz w link podany na końcu notki u mnie? to wazne! NOTKA, KLIKAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, dzięki ze do mnie wpadłaś ;)
    jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, szkoda, że takie małe, ale i tak są genialne :) A co do filmiku to świetna robota, z chęcią zaobserwuję ! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog i super zdjęcia
    Koniki ☆♢♤♡
    Bardzo ładny wygląd bloga i... zapraszam do siebie
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny filmik :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to zacznij u mnie http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie ten rok też było dobry :D

    Pozdrawiam!
    ✿Jully-Blog✿-[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. swietny filmik, jeju konie sa takie piękne, ale bałabym się do nich podejść :c

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely post and photos, dear. I follow you, could you follow back, pls. Kiss and pls keep in touch ;).

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. też strasznie lubię Deppa:)
    dziękujemy za miły komentarz u nas, my również obserwujemy ;)
    http://fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń