14.06.2014

#5 (Girls Wanna Play Football)


Hey!
Dzisiaj przychodzę do was z tematem piłki nożnej, a dokładniej piłką nożną w oczach dziewczyn.
Ja jestem osobiście wielką fanką piłki nożnej, uwielbiam ją oglądać. Jednak po świecie krążą stereotypy, że kobiety piłkę powinny zostawić mężczyznom. Ale dlaczego? Tego nie rozumiem. Wiele dziewcząt pokazuję o wiele wyższy poziom niż chłopcy, a i tak komentarze odbiegają od rzeczewistości. Wydaje mi się, że panuje tutaj za duża przesada. Według mnie piłka nożna pod tym względem to jedno wielkie nieporozumienie. Jak to jest, że w koszykówkę grają wszyscy, a w piłce nożnej już tak być nie może?
Szczerze mówiąc ja sama również nie gram, ponieważ sensu w tym nie widzę. Za to kocham oglądać ten sport, fascynują mnie emocje które się z nim wiążą.
Podziwiam wszystkich piłkarzy, którzy wytrzymują tą niesamowitą presję, jaka nad nimi ciąży.
 
A nawiązując do mistrzostw świata, które aktualnie odbywają się w Brazylii, zgadniecie którym drużynom kibicuję?
A co wy sądzicie o piłce nożnej i o dziewczętach w niej zakochanych?
 

 

9 komentarzy:

  1. tez lubię oglądać piłkę nożną :)
    www.princessspamela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, kocham pilke nozna, ale mudnial mozna ogladac chocby dla takich przystojniakow! ♥

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham piłkę nożną :) Co powiesz na obs=obs ? Jak chcesz, to zacznij a ja się odwdzięczę :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to, w jaki sposób piszesz posty, przeczytane po kilka razy nadal są tak samo ciekawe. Genialnie prowadzisz bloga, życzę Ci wielu sukcesów. Mam nadzieję, że jak najdłużej będziesz pisać!
    Może w kolejnym poście opisałabyś swoje plany na wakacje, sposoby na nudę lub dodałabyś jakieś outfity na koniec roku? Z chęcią zobaczyłabym takie posty w twoim wykonaniu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli chciałabyś mi pomoc i kliknąć w chociaż jeden link z tego postu..

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/06/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie przepadam za sportem ,chociaż piłka nożna jest całkiem fajna :).
    To faktycznie nie fajne ,każdy ma prawo uprawiać sport i grać np. w noge ,co ma za znaczenie płeć :P
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie piszesz! Chętnie będę tu zaglądać częściej <3!
    Mam do Ciebie jedną, małą sprawę.. Mogłabyś zerknąć na mój blog i kliknąć w banner sheinside i choies? (w pasku bocznym). W zamian Cię zaobserwuję i zareklamuję w następnej notce! :)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też to zawsze dziwiło,że w siatkówkę,koszykówkę etc. grają i dziewczyny i chłopacy,a piłkę nożną " zostawia" się dla chłopaków ;)
    bluee-air.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post czekam na kolejny
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog!
    A wpadnie ktoś do mnie ;3?
    http://jak-kochac-to-tylko-konie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń